1.-4.7.2011 Slovensko

05.07.2011 22:50

Hlásíme se, že jsme zpět z výletu. Bylo to skvělý, prošli jsme se dosytosti a pejsci se vyblbli taky hodně.

V pátek jsme ráno vyjeli a po páté hodině jsme byli na místě. Ubytováni jsme byli v Kováčové v baráčku s mini zahrádkou, za jejímž dost chatrným plotem běhala uštěkaná vořešice a celou dobu ječela. Šíneček na ni jen koukal, Zestík jak se běžel podívat na čubinu, tak zboural ten chatrnej plot a prohnal ji kolem jejího baráčku. Jako nic jí neudělal, chtěl si hrát, ale ona asi moc ne, takže na ně naštěstí ječet přestala a od tý doby byl klid. Pak jsme se šli projít, ušli jsme cca 5km po okolních lesích a loukách, bylo to hezký. Teda člověk by neřekl, co tam je večer vylezlé zvěře. Sebrali jsme naše první 2 slovenské keše a šli jsme spát.
Kluci rychle pochopili, že tahle dovča bude asi bolet, takže spali i jedli dobře, žádný vymejšlení:) V sobotu byla společná akce s dalšími krabičkáři. Sešlo se cca 30 lidí a šli jsme na 18km procházku po hřebenech nad Spaniou Dolinou. Bylo tam nádherně. Až neuvěřitelné bylo, když jsme vystoupili z auta, nasadila jsem klukům postroje a došli jsme k ostatním lidem na místo srazu, Šíneček se rozesmál, celej rozvlnil a celou dobu vrtěl ocasem, dokud se nevyšlo. Takhle moc spokojeného jsem ho už dlouho neviděla. Koukal se na lidi a vrtěl celým zadkem. Asi mu nějaké společné ťapání už chybělo. Kluci byli po dobu výletu na postrojích, protože tam byli navolno 2 vořeši a jezevčík a pořád kolem nich běhali a řvali. Takže kdybych ty dva vypustila, asi by je pojedli. Výlet se povedl, na Zestíka padaly komentáře typu "taky bych chtěl takové dračisko doma" (a to se Zesťa ani nijak nepředvedl:-D, nevím, z čeho poznali, že je máčo). Oba kluci se jim ale moc líbili.

V neděli jsme si dali pauzu, lilo už od rána. Odpoledne jsme se statečně vydali na výlet po Zvolenu, ale po 2h jsme to totálně promočení vzdali. Pejsci tohle rozhodnutí ocenili, doma se naplácli u kamen a spali.

V pondělí jsme si dali další kopečkovou, naštěstí už bylo krásné počasí. Tak akorát na vycházku. Šlo se místem, kde "lišky a medvědi dávali dobrou noc", takže nikde nikdo. Kluci se mohli dost vylítat, což kupodivu využívali a pořád se honili do kopců, z kopců. Trdla. Taky toho pak už měli celkem dost. My jsme si sbírali krabičky, kluci sbírali klacky a šutry. Zestík zjistil, že se do kaluže dají nosem pouštět bublinky a taky, že může žrát pulce žab:-D Vystoupali jsme na takovej šutrovej kopeček, odkud byl moc nádherný výhled. V logbooku jedné keše jsem zjistila, že tam byli v kvtnu kamarádi dogtrekkaři, tak jsem měla radost. Šajda je teda kochálista, celej kopeček obešel a všude se koukal dolů. Fakt, regulérně se kochal. O Zestíka jsem měla trochu strach, přecejenom ještě v tomhle terénu nebyl, tak jsem nevěděla, jak si bude na sebe dávat pozor. Šajda si dává, ten je v pohodě. Zestík byl kupodivu taky. Nejdřív jsem ho měla na vodítku, ale pak jsem ho pustila. Trošku se bál, to na něm bylo poznat, ale musel se jít podívat všude, kde byl Šajda. Pak jsem si sedla, abych se napila, a kluci si polehali a že jako dobrou. Tak jsme seběhli dolů do vesnice a domů jeli autobusem. Ono jim to stačilo bohatě. Bylo už půl šesté, venku jsme byli od osmi od rána. Autobusák byl naštěstí hodnej, že nás vzal zabahněný a se psama bez košíků. Ještě si hladil Šajfuna, že je nádhernej. Tak to jsme měli moc velké štěstí a taky velikou radost. Zestík autobus nějak neřešil. Šajfun je turistickej mazák, lehl si do uličky a nijak ho ani nerozhodilo, když ho vystupující paní vzala po palici igelitkou. Prostě spal a lidi po něm lezli a Míša to asi ani nevěděl:-D Zestík chvíli ležel, ale pak ho to začlo zajímat tak seděl a nakukoval a všecko zkoumal. Je roztomilej. Vždycky, když jsme se fotili na samospoušť, tak koukal po všech vejrech a pak si všiml, jak na foťáku bliká světýlko, a jal se zkoumat světýlko. Takže koukal pěkně jak modelka do foťáku:)
No a dneska ráno jsme nenastartovali:-D Takže když už se nám to povedlo roztlačit a rozjet, tak jsme se radši moc nezastavovali a jeli jsme. Dojeli jsme k benzince, abychom natankovali, a od benzínky jsme zase tlačili. Takže se asi nějak nedobíjí nebo vybíjí baterka. No takže jsme dobublali domů a jsme tu. Kluci spí, ale nejsou nějak extra vyřízený. Myslím si, že si to užili a my taky.

© Martina Linhartová 2011 * Všechna práva vyhrazena.